recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik organisering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik organisering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akilleuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik organisering
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:33
Hej,

Jeg leder efter et/flere programmer som kan organisere, finde duplicates, ID3 tags. Det må gerne virke som tuneup media men gerne uden itunes.

Nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning?

\Thomas
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 23:59
ved ikke om det er noget som en af disse løsninger du leder efter ?
;o)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af akilleuz akilleuz skrev:

Hej,

Jeg leder efter et/flere programmer som kan organisere, finde duplicates, ID3 tags. Det må gerne virke som tuneup media men gerne uden itunes.

Nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning?

\Thomas
Forkert placering. Det her drejer sif om Media Center osv.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 00:23
MusicBee måske?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:33
Tak for input, jeg tror jeg vil prøve at lege lidt med MP3 til at få styr på tags først.

Dernæst mangler jeg stadig et program der kan finde dublicates, og evt. organisere musikken i mapper automatisk i forhold  til tags.

Grundet til jeg postede her var at det skak bruges til media center, derfor kræver det lige lidt oprydning inden.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:19
Hvorfor var det du ikke kunne bruge MusicBee?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 14:53
Kan MusicBee finde dublicates og ordne tags? Troede mere det var en afspiller ud fra det jeg kunne læse på deres site. Men hvis det kan det jeg eftersøger vil jeg da helt sikkert tjekke det ud :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:06
Måske db-Poweramp:

M.v.h.
Til top
kasp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2005
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 00:36
Mediamonkey kan både findes dublicates og organisere i mapper fra tags, samt finde albumcovers osv.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu