|
Mangler en Subwoofer |
Besvar |
Forfatter | |
Felius
Ny bruger Oprettet: 28-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Januar-2012 kl. 20:10 |
Hej der ude :)
jeg står og skal bruge en ny subwoofer, jeg har en Nad 326BEE forstærker http://www.hifiklubben.dk[...] og jeg ved ikke hvilken subwoofer der passer til :s jeg kan se bag på forstærkeren der står sub 1 og sub 2 :s er der nogen der kan forklare mig hvad det betyder? :)
har ikke så mange penge, da det var en dyr forstærker :p men i omegnen af 1000 kr, den behøver ikke at være voldsom, da jeg bor i lejlighed :) håber i kan hjælpe mig :) |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal købe en brugt aktiv sub.
Altså med indbygget forstærker. |
|
SVP03
|
|
Felius
Funktioner
Tak(0)
|
okay :) men hvad for noget kabel skal jeg bruge til min forstærker? et y-kabel? :)
|
|
Laegsgaard
Ny bruger Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Kolding, DK Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du køber en aktiv sub, skal du bruge sub udgangen på din forstærker, og der skal du bruge et coax kabel. Du kan se dem fra hifiklubben her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/subwooferkabel/
Kan anbefale at købe et kabel i ordentlig kvalitet, hvis du 230v ledninger i nærheden, da det kan få din sub til at stå og summe ellers.
|
|
Marantz SR6004, Micromega IA180, Micromega CD10, Dynaudio Excite X16 Front, X12 Bag, X22 Center, Sub 250 Compact, TaraLabs RSC PRIME M1 + PRIME M800
|
|
Felius
Funktioner
Tak(0)
|
okay, men hvis der er kun er phono in på subwooferen, skal man så tilslutte den til venstre eller højre indgang, eller er det fuldstændigt ligegyldigt?
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ligegyldigt.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
jcool
Bruger Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et helt almindelig og godt skærmet antenne ledning med nogle gode stik, virker lige så godt !!!
jcool
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |