|
Yulong D100, HRT Music Streamer II+ |
Besvar |
Forfatter | |
kena
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Februar-2012 kl. 15:12 |
Faldt lige over dit halvgamle indlæg. Jeg har anskaffet Yulong D100 og er meget tilfreds, men har ikke sammenlignet den med andre. Hvis du er interesseret i at lytte til den og andre, kan du med fordel tilmelde dig et Hoved-fi meet i Esbjerg den 25. februar. Se mere her
|
|
Autumn
Ny bruger Oprettet: 10-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også Cambridge Audios nye DAC Magic Plus. På hoved-fi.dk (mener jeg det hedder) er der en anmeldelse af Yulongen. Umiddelbart virker den rigtig fornuftig til prisen, men det skuffer mig lidt at volumenknappen er af plast. |
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey
Jeg mangler en DAC fra min Mac Mini til min Holfi Integra 8. Er der nogen der kender de 2 dacs jeg nævner, og evt. har lyttet på dem? Andre forslag til maks 3000 kr?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |