recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning af Pioneer VSX-921 & Philips 42PFL5405
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning af Pioneer VSX-921 & Philips 42PFL5405

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutning af Pioneer VSX-921 & Philips 42PFL5405
    Sendt: 28-Januar-2012 kl. 18:31
Jeg ved ikke helt hvilket stik jeg skal bruge for at tilslutte mit fjernsyn, så der tv'ets lyd kommer igennem anlægget?

Tvet har følgende stik:

Produkt bladet er her:

Jeg forstår det som at det er et koaksial stik jeg skal bruge, men hvad er sådan et stik? et almindeligt phono stik? eller er det et optiskstik?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 20:02
Det er rigtigt. Du skal bruge DIGITAL AUDIO OUT stikket, da der ikke er optisk. Og i princippet kan du godt nøjes med et enkelt phonokabel

Men hvorfor ikke benytte ARC muligheden med Auto Return Channel via HDMI stikket? Skal vælges inde i menu'erne på både TV og reciever

Redigeret af Kampus - 28-Januar-2012 kl. 20:03
Til top
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:35
Den indstillede selv og nu kommer lyden gennem arc stikket tusind tak for hjælpen...

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:49
Super! Og velbekomme
Til top
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:52

Kan du hjælpe mig med hvordan jeg slår netværk standby til?

og evt. hvad jeg skal bruge hvis jeg skal købe en Blu-Ray - Fordi jge kan ikke bruge min PS3 til at afspille cder uden at tænde tvet også vel?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu