|
Antenne tv på Boxee Box'en! |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
plysgaard
Junior bruger Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2012 kl. 23:32 |
Nu er der lige kommet en usb dongle til Boxee Boxen så man kan se antenne tv på den! Desværre er det ATSC, så den virker ikke i DK : -(
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skulle fordelen være fremfor bare at se antenne-tv direkte på tv'et?
|
|
plysgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Det giver nogle fordele med hensyn til EPG,PVR og deling af udsendelser på sociale medier... samt at man nu kan bruge boxen til at vise live sport i sin hjemmebiograf!
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs. du kan optage det TV som kommer på din Boxee?
|
|
plysgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Jah hvis du har harddisk på den...
|
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
Skriveadgang til en NAS? (Hvad sker der for alle devices der partout skal have en usb-harddisk eller tilsvarende koblet til - det koncept blev skrottet for 5 år siden!)
|
|
Neault
Ny bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
usb dongle jeg bare brukt noen få ganger, men ikke veldig forståelse.
|
|
Neault
Ny bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
USB-dongle jeg kun brugt et par gange, men ikke meget forståelse.
|
|
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Info / link til dette?
|
|
plysgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Boxee's hjemmeside...
|
|
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Syns ikk lige jeg kan forstå det der står på boxers side:
A lot of TV shows and movies are online, but some things are still best enjoyed in the moment. Boxee LiveTV delivers live sports, local news, special events, and shows from your local broadcast stations (like ABC, CBS, FOX, NBC)* via an HD antenna - it means way more stuff to watch on a Boxee device with no monthly fees... so why spend so much on cable TV?"Den skal vel kobles til et kabeltv-net, og kan vel kun modtage det man betaler for via det net. Så synes det lyder mærkeligt at de fremligger det som om man ikke skal have en kabeltv pakke i USA for at modtage dette. EDIT: Så vidt jeg kan forstå så minder det ATSC de bruger i USA om vores DVB-T..
Redigeret af rskadk - 18-Marts-2012 kl. 23:58 |
|
hitolaus
Bruger Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår ikke helt, hvad det er du ikke forstår :-)
Den er lige præcis beregnet til at modtage gratis kanaler, enten via antenne eller via "Basic Cable" (som er ukrypteret). |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |