|
ASROCK NETTOP CORE 252B CI5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pof ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2011 Sted: Måløv Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 22:04 |
Har lidt kig på denne:
http://www.dustin.dk/asrock-nettop-core-252b-ci5-25-4gb-500-blu-ray-black/product/5010602356?intcmp=searchProvider_dacsa Er der nogen erfaringer med hensyn til støj? |
|
![]() |
|
TheRealBamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte denne i efteråret til 7100 - Inden Thailand fik prisen presset op (eller whatever)... Den siger INTET... Vi hører den aldrig... Ikke engang når vi spiller Blu-Ray i drevet... Og den står bare oven på TV-møblet... Eftersom de der Core og Vision 3D produkter egentlig bare er et spørgsmål om dedikeret grafikkort eller ej... Så gætter jeg på at det er det samme om støj...
Redigeret af TheRealBamse - 30-Januar-2012 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
pof ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2011 Sted: Måløv Status: Offline Point: 15 |
Tak.
Dedikeret grafik betyder bare at den har sin egen RAM? Eller skal man tilføje: Ikke-dedikeret grafikkort låner CPU fra hovedsystemet? Dvs der er kommet 25% oveni prisen - det var da en sjat. Men de har vel også noget der skal bygges op igen. |
|
![]() |
|
TheRealBamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Arh Dustin er ikke liiiige det billigste sted...
På EDBPriser kunne jeg vidst nok finde den sorte "Vision 3D 252B" til 7800... Så det er ca. ~10% i forhold til da jeg købte... Men hvis ikke du har noget at bruge dedikeret grafikkort til, så kan du nok sagtens klare dig med "Core 252"... Jeg købte udelukkende den anden fordi den har 8gb RAM, det dedikerede grafikkort, de ekstra 250 GB HDD og så var den ganske stilren...
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Denne kunne måske være et alternativ? http://www.acer.co.uk/ac/en/GB/content/series/revo100
|
|
![]() |
|
Så ville jeg nok hellere vælge en bette Revo til at spænde bag på tv'et
(EDIT - fundet det rigtige link)
Redigeret af TheRealBamse - 31-Januar-2012 kl. 16:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |