|
Billig forstærker til Cerwin Vega VS120 |
Besvar |
Forfatter | |
LasseKilde
Bruger Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 20:55 |
Leder som overskriften siger efter en forstærker til at trække sådan et par stykker. Trææker dem med en Technics DX-750 Surround reciever kun til dem, den er opgivet til 100w pr kanal, men tvivler lidt på det da den kun har en 220w powersuply.
Jeg har en Marantz sr4600 7,1 forstærker til at trække resten af mit system, den er på 80w pr kanal. Men det virker som om Technic'sen trækker dem lidt bedre, derfor jeg har koblet den på Preout'en fra min Marantz. Jeg tænkte på at finde en gammel NAD fortstærkere, i den lidt lavere pris klasse under 800, men er der noget og lede efter i den prisklasse, eller skal jeg hellere kigge efter en PA forstærker |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville betale cirka det dobbelt og nuppe sådan en her: http://www.4sound.dk/shop/slaveforstaerkere/behringer/epq1200-europower.html Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |