recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame fra en lokalitet til en anden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame fra en lokalitet til en anden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame fra en lokalitet til en anden
    Sendt: 04-Februar-2012 kl. 17:39
Hej Eksperter, jeg har brug for jeres hjælp :)

Jeg står i den situation og overvejer om det kan betale sig at streame et tv-signal (DVB-C) fra en lokalitet til en anden.

Det er dog ret nyt område for mig så jeg har ingen ide om hvilket udstyr der skal bruges og hvad der er godt.

Jeg er dog med på at jeg skal have en tuner som samtidig kan streame signalet ud på internettet (krypteret), og at jeg ligeledes skal have en tuner på den anden lokalitet som kan hente signalet ned fra internettet, denne tuner skal helst kunne kobles direkte til et tv.

Nogen bud på udstyr? Helst i økonomi-klasse - hvad er det billigste for sådan en løsning?

På forhånd tak.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 20:26
Du kan bruge en slingbox, som bliver koblet op derfra hvor antennesignalet er og så streame det til en pc og videre til et tv

Men kender ikke nok til at vide om der er dvbc i slingbox.

Alt efter hvad udbyder du har er der nogen der tilbyder webtv
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu