recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dea
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dea

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dea
    Sendt: 08-Februar-2012 kl. 08:23

ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dead.

Jeg missede afsnittet i Søndags ( D 5 Feb ) På DR-HD

The Walking Dead. Må være Afsnit 14 ( S02E08 ) Season 2 Epsode 8

Ved nogen om jeg kan hente eller se den på nettet et sted
Hvilken Binaer gruppe er samsynligheden størst at finde den i ?
Bare sproget er på original Engelsk, så skidt med undertekster
Håber MEGET en kan/vil hjælpe
For næste episode kommer jo på Søndag, og vil meget meget gerne se foregående afsit først

Mvh Newzero Smile
.
Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 08:42
Der var altså ikke noget afsnit sidste søndag, hvis der havde været det ville du også kunne have set det på hjemmesiden og på DR HD på fredag. Næste afsnit kommer vist først 5.marts eller noget lignende.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Der var altså ikke noget afsnit sidste søndag, hvis der havde været det ville du også kunne have set det på hjemmesiden og på DR HD på fredag. Næste afsnit kommer vist først 5.marts eller noget lignende.
Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 08:48
Hej DB89..

Åhh.. Er det virkelig sandt ?
Hvor heldig kan man være ?
Så er det da sikkert også derfor jeg ikke kunne finde den genudsendelse, som de plejer at sende.
Vist Onsdag aften ikk ?
Hvad var grunden til de ikke sendte serien i søndags måske?
Du skal have 1000 tak.. Du har reddet mig uge db...

Mvh newzero
Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 09:01
Jeg kender ikke årsagen of undrede mig over det ikke kom men lykkedes på DR Mama 's Facebook side at finde oplysninger om hvornår de kommer igen
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 09:09
Der er kun vist 7 afsnit i sæson 2. Næste afsnit bliver vist den 12.2. i USA Wink
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 10:09
Jeg havde spurgt på mama facebook - og ja ganske rigtig springer de over pga USA. Ringe de ikke sagde det efter afsnit 13... ;)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 10:17
Ja eller at de havde skrevet det på hjemmesiden istedet for der står den samme gamle tekst om at de bliver sendt hver søndag.
Til top
luv.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Denmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luv.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 10:26
Jeg er bange for, at det tidligst bliver den 19.02.12..........som jeg kan læse det, så udkommer den i U.s den 12.02.12 - og jf. dr hjemmeside (mangle på samme) må de ikke sende før 7 dage efter!!!

mvh
Livet er skønt.
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 10:42
Helt klart en af tidens bedste serier... i hvert fald efter min smag :)
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 13:48
Nogle der ved hvornår season 2 kan købes ?
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Nogle der ved hvornår season 2 kan købes ?

Det bliver vel først når de er færdig med at sende den i USA? Jeg har dog selv optaget samtlige afsnit.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu