recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viptel telefoni på Skyline bredbånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viptel telefoni på Skyline bredbånd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viptel telefoni på Skyline bredbånd
    Sendt: 09-Februar-2012 kl. 15:25
Hej

Jeg har lige forhørt mig hos Skyline Kundesupport, om man kan køre Viptel IP telefoni ovenpå deres bredbåndsløsning (wimax).

Det sagde de nej til...

Men jeg synes at have læst på et tidspunkt, at det kan man faktisk godt, og nogle har fået det til at virke.

- Er der nogen der vitterligt kører Viptil på Skyline uden problemer?

- Har I så en konfigurationsguide man kunne få?

Mvh og thanx
Jens
Til top
Viptel Kundeservice Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viptel Kundeservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 09:52
Hej Jens,

Jeg kan oplyse, at vi har flere kunder som benytter vores IP-telefoni via en Skyline internetforbindelse. Derved burde vi også kunne levere til dig.

Mht. konfigurationsguide, så er du mere end velkommen til at kontakte os via mail: kundeservice@viptel.dk eller telefon 46 949 949

Vi står altid til rådighed med råd og vejledning.

Mvh.

Jakob D. Tang
Kundeserviceansvarlig hos Viptel ApS

Redigeret af Viptel Kundeservice - 17-April-2012 kl. 09:59
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 11:48
Tror ikke helt på det de siger hos skyline.

Mine forældre har Onfone som vel er samme princip. Det virker upåklageligt, men du skal være opmærksom på Skyline's Internet kvalitet kan være svingende.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu