|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
blittrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 30-Marts-2006 kl. 10:19 |
Jeg søger ovenstående. Jeg ved at jeg kan få det i Metro til 23500 kr, men tror da det kan findes billigere i butikker andre steder. Jeg ved det kan fåes billigere på nettet, men overfor netbutikker yder Metro ikke prisgaranti. Det gør det overfor butikker. Nogen der kan hjælpe mig med en butik som sælger det under de 23500 kr.??
|
|
Med Venlig Hilsen
Christian |
|
![]() |
|
erasmus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Det står til 22499 Kr. hos Tapeconnection. (Tapeconnection.dk)
De er mest online-butik, men har også to butikker. /Ras |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Tape connection sælger det lige nu for 22499kr
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
LOL vi skrev på samme tid
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Du skal lige være opmærksom på at Metro ikke køber hos Samsung i Danmark. Pixel-garanti og evt. reperations tid vil derfor ikke være det samme.
|
|
![]() |
|
blittrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
ok...hvordan ved du at de ikke køber hos Samsung. Hvor får de så produterne fra. Vil det sige at det er parrallelimport. Er de tv fra tapeconnection ikke parallelimport?
|
|
Med Venlig Hilsen
Christian |
|
![]() |
|
![]() |
Mener samsung i DK. Når det er parrallelimport er det så købt uden for Europa eller er det bare uden for scandinavien..
|
|
Med Venlig Hilsen
Christian |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Jeg mener det hedder Samsung Nordic. Men jeg har fra Samsung i Dk fået at vide at de ikke har Metro sum kunde. De må derfor benytte sig af parallelimport. Hvad TC gør, ved jeg ikke, men prøv at kontakte dem. |
|
![]() |
|
erasmus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Prøv at se:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10606& PN=1 Laptops.dk skal have 20899 Kr for det - og så er der næsten garanti for at det er parrallelimport. De er nu en ok butik (har kun handlet computer med dem) Der står også lidt på : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7229&K W=samsung+pixelgaranti&PN=0&TPN=6 EDIT [Ring og hør Tapeconnection om det er parrallelimport] Redigeret af erasmus - 30-Marts-2006 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Leo13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Fra Tyskland 2449 + 80 (transport) Eur (7,46) = 18.866 DKK http://www.technikdirekt.de/main/en/lcd-plasma-tv/lcd-tv-ab4 6/830401/-/Article.html?fillspace=1 Fra Sverige (købes via Samsung Nordic iflg. forhandleren) 25.888 + 700 (transport) SEK (0,80) = 21.270 DKK http://www.fyndborsen.se/produkt.php?main!filter!Prodnr=1082 9
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Jeg forstår altså ikke at man stadig overvejer at købe M61-den nye er både bedre og billigere(og MEGET pænere efter min smag) I hi-fi klubben går man så "vidt" at man kalder den for "mindst lige så god som M61" !! Den har så bla dobbelt så mange farver-er algervare,og koster kun 22.995,00.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Sorry...LAGERVARE....og så med 2 1/2 års fuld GARANTI.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |