|
Anysee E30 Combo Plus + tv2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kurt2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2012 kl. 15:43 |
||
Hej
Er der nogen der kender noget software som ved hjælp af ovenstående tuner og kortlæser kan optage tv2 ? Der skal være en web frontend til planlægning af optagelserne. Det er ligegyldigt om det er linux eller windows. Mvh, |
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
På windows platformen kunne følgende være en mulighed :
DVBViewer + Recording service
Windows Mediacenter + Remote Potato
Mediaportal + 4therecord
|
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||
Denne tuner har direkte integration til windows mediecenter via. dvb-t emulering via driveren. Så der må være det nemmeste at gå til. |
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
||
Jeg gætter på at han modtager via DVB-T nettet i forvejen, når det er TV2 han nævner som issue
![]() |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||
|
|||
![]() |
|||
kurt2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
||
Rolig nu :-) Jeg prøver at sætte en recording service op for en ven der er taget til kina. Jeg har selv leget en del med linux, men aldrig med kort. Jeg er ligeglad med hvilken platform det kører på, bare det virker med kortlæseren. Og det er her jeg synes det er svært. Jeg kan ikke få tv2 til at virke. Men hvis remote potato bruger windows medie center er det nok det jeg har størst chance for at få til at virke. Er der nogen her der har erfaring med denne tuner og boxer ? /Svend |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |