recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs overførsel til almindelige hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs overførsel til almindelige hovedtelefoner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs overførsel til almindelige hovedtelefoner
    Sendt: 17-Februar-2012 kl. 22:37
Hej

Jeg søger efter et sæt dimser der kan overføre et alm. hovedtelefonsignal mellem et tv og et sæt almindelige kablede hovedtelefoner.

Jeg havde forestillet mig en lille senderbox med 3.5mm jack input (eventuelt strømforsynet via alm. USB stik), samt en lille modtagerdims med 3,5mm jack output, hvor jeg kunne tilslutte mine hovedtelefoner. Modtagerboksen kunne være forsynet enten af indbygget batteri som kan lades via USB, eller måske bare af f.eks. et AA batteri.

Findes sådan noget?

mvh
Jesper
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 22:44
Trådløse hovedtelefoner ER opfundet. Og de behøver ikke være så dyre..

Billigere at skifte end at købe alt det du beskriver.
Til top
arsukfjorden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2012
Sted: Frederikshavn
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arsukfjorden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 00:51
En mulighed er Logteich smarte lille Bluetooth modtager. Den kovertere et bluetooth signal til 3,5mm minijack. Men det kræver selvfølgelig at din kilde kan sende med bluetooth, hvilket igen ikke er den bedste overførselsform.
 Den kører heller ikke på battier, men eftersom at den jo kører på 12-volt, så burde det ikke være noget problem at sætte nogle AA batteriet sammen i serie forbindelse, putte et kabel på og wupti du har et 12 volt batteri;)

Men ellers tror jeg det bliver svært at finde det du søger. Som  Kampus skriver, så er trådløse høretelefoner på markedet, så jeg tror ikke der er noget stort marked for sådan et system, som du beskriver :(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu