|
Fornekling/Downgrade |
Besvar |
Forfatter | |
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2012 kl. 14:13 |
Har brug for lidt hjælp til afklaring/downgrade af nuværende setup.
Har pt. Pioneer LX-5090H (TV) Pioneer AVR-1901 (Receiver) DVDO Edge (Scaler) WDTV & Macbook Pro (Streaming) Samsung SMT-3106 (YouSEE DVB-C) Ønsker - simpelt setup Tankerne går på om jeg kan nøjes med en Sonos ZP12/Connect Amp til at klare hele mit setup. Planen er at beholde DVDO edge til at samle mine input medier og forbinde til TV med ét HDMI kabel, og distribuere alt lyden til Sones ZP120 via Optisk/Aux Er klar over det vil betyde jeg går fra 5.1 til 2.1 men med 3 små unger er det ok (får aldrig set film ved ok niveau alligevel). Vil det kunne lade sig gøre? Det største ankepunkt er jeg ikke kan slutte et sæt hovedtelefoner til Sonos - nogen workaround?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser ud til at det måske godt kan lade sig gøre.
YouSee Box + WDTV + DVD/BD -> DVDO -> SPDIF/Analogue converter -> >ZP120 (analog RCA input) -> 2.1 højt./sub SPDIF/Analog converter: http://www.av-connection.dk/?PGr=3525&ML=416
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Direkte i tv'et? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |