|
Logitech Harmony opgradering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 14:41 |
Jeg har i længere tid brugt en Harmony 525 som fjernbetjening til diverse dimser herhjemme.
Den har fungeret vha et lille program man installerer på sin computer, og sætter fjernbetjeningen op via computeren. For nu at prøve noget andet, købte jeg en Harmony 600. Den kunne jeg simpelthen ikke få til at spille sammen med det downloadede program fra Logitech, indtil jeg konkluderede at man ikke længere skulle bruge dette program! I dag fungerer alt via browseren, hvor programmet kører - og så virker alt i skønneste orden. Når Harmony One en dag kommer på tilbud, køber jeg nok sådan en fyr også |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |