|
ipod som fjernbetjening til Denon Ceol? |
Besvar |
Forfatter | ||
Mullez
Ny bruger Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2012 kl. 13:44 |
|
Hej,
Så har jeg fået min denon Ceol hjem og fået den installeret.
Købt hos Hifix i England.
Nu skal jeg have fat i en NAS og igang med at overføre cd'erne.
jev kan læse mig til at en ipod touch er rigtig god som fhernbetjening til Ceol'en.
Jeg har dog 2 spørgsmål:
Kan jeg hente Denons app ned på ipod og bruge den som fjernbetjening til anlægget selvom jeg kører uden NAS, men 'blot' bruger FM radio, Internet radio og CD?
Kan jeg mon, i stedet for en ipod touch, vælge en hvilken som helst anden touch multimedieafspiller, så længe den kan hente apps?
Der er mange lækre mp3/mp4 afspillere på markedet ud over apples.
Hit med jeres erfaringer!
|
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror kun du kan bruge Apple produkterne desværre.
Hvad måtte du slippe for anlægget ? |
||
Mullez
Ny bruger Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
3200 med fragt og forsikring
|
||
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv en Ceol, men bruger dog hovedsageligt Airplay. Remote appen fungere faktisk som den fysiske remote, så den er ligeglad med hvad du vælger af kilde.
App'en findes pt. kun til Apple produkter, dog findes der en app til Android, men den er kun med "experimental support" til Ceol'en: http://www.appbrain.com/app/avr-remote-for-denon-marantz/de.pskiwi.avrremote Spørg endelig hvis du har flere ting du er i tvivl om. |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dagens griner
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |