|
Tids spærring HJÆLP |
Besvar |
Forfatter | |
mbh
Ny bruger Oprettet: 24-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Februar-2012 kl. 17:59 |
Hej
Jeg har købt et Panasonic lumix tz19, da jeg købte det og sagde at jeg også skulle bruge det til at optage live musik, sagde sælgeren ikke at det kun kan optage 10 min. ad gangen, dette irritere mig ad h. til da man skal starte en ny optagelse midt i et nummer, har snakket med panasonic og de sagde at det var nogle regler der var lavet i Eu så der var forskel på digi kamera og video kamera. SÅ er der nogle der ved noget om hvordan man fjerner sådan en spærring på kameraet ?????
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror nærmere det for chippen ikke bliver for varm, Min mit canon D550 klarer fint mere end 10 minutter. Men bruger meget strøm og plads på mem kortet.
|
|
mbh
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmmm hvorfor skulle den blive varm ??
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var den undskyldning Nikon gav da jeg engang var ved at købe deres D90 model
|
|
mbh
Funktioner
Tak(0)
|
Så fåstår jeg bare ikke Panasonic's forklaring om eu regler, og man kan jo også starte med at filme med det samme, når de 10 min er gået
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |