|
Streaming (b. la) til Pioneer Reciever fra NAS? |
Besvar |
Forfatter | |
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Februar-2012 kl. 20:28 |
Nu fik jeg så ordnet opsætningen - med hjælp ude fra - af min Pioneer vsx-921 og den tilhørende adapter som skulle gøre recieveren "trådløs".
Mere om herlighederne her: Men hvordan er det lige at jeg får den til at "æde" indholdet fra min NAS (der har jeg b. la liggende en større samling musik i FLAC-format som reieveren også bør kunne spille)? (Jeg er simpelthen i tvivl om hvilke knapper jeg f. eks skal trykke på, på fjernbetjeningen for at kunne afspille NAS-indholdet. Og sådan noget som internet-radioen ved jeg heller ikke hvordan jeg finder). Endnu har jeg ikke en tablet -den kommer her i foråret - eller en mobilos til at styre herlighederne. Så jeg må nøjes med den medfølgende fjernbetjening eller fra den bærbare PC. Men hvordan gør man - hvilke knaper trykker jeg på ? Håber på lidt hjælp og evt. en passende mængdeoverbærenhed . På forhånd tak . |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig under Home Media Gallery i manualen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |