|
Samsung optagelser probs med undertekster |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:58 |
Hej,
jeg vil høre om der er andre end mig der oplever problemer med et Samsung model 8005, når man skal optage programmer med undertekster? Det skal siges, jeg modtager tv signal via Boxer. Har et DVB-T2 CA modul direkte i TV'et. I går optog konen et program fra TV2 (The good wife) og da hun ville se det igen, så var underteksterne ude af sync. Ligeledes blev mit tv leveret med en Samsung Tab, så jeg skulle kunne tage TV'et med "overalt" hvor der ihf. er wifi dækning på mit netværk. Nogle gange oplever jeg, at jeg får fejl på tab'en, den siger decoder fejl. Er det bare mig? Og jeg tænker, i fremtiden bliver flere kanaler jo HD osv.. Vil det give problemer med "overfør" tv til tab? Eller gør jeg noget forkert? Håber der er nogle kloge hoveder, som kan give mig lidt input. Jakob |
|
TV: Samsung UE46D8005
|
|
![]() |
|
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er jeg den eneste som har samsung og boxertv og har forsøgt at optage?
|
|
|
|
![]() |
|
MonKey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Også jeg har konstateret nogle mærkelige SW-bugs ved Samsungs 8005 vidunderfjernsyn.
Undertekster, som du nævner; men også selve håndteringen af de optagne filer.
Filerne kan udmærket afspilles, men når du så senere vil slette en af dem; så pist er alle filer væk, og du må ovenikøbet re-formatere HDD'en før du kan optage på ny.
Mon ikke Samsung snart får taget sig sammen til at 'afluse' alle disse irriterende bugs, inden de overhovedet tænker på at kaste nye modeller på markedet.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Hvis du kigger rundt er der mange tilsvarende meldinger. Det er et generelt issue, og der er fortsat fejl....
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Mange tak for info. Forsøgte at søge lidt, men fandt ikke nogen specifik om Samsung, så frygtede det kun var mig. :o)
|
|
|
|
![]() |
|
Er der så også andre der har drillerier, når de tager TV'et med rundt i huset på den medfølgende TAB?
F.eks. er der ikke undertekster og nogle gange får jeg fejl. Noget encoding noget. (kan ikke huske fejlen, men skal notere den, næste gang jeg ser den) |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |