|
Distribution af Blu Ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2012 kl. 10:11 |
Hej,
Jeg er på jagt efter en 3D Blu-Ray afspiller, der kan sende ud på HDMi og Component på samme tid, således at den kan bruges i en B&O opsætning... Nogen forslag???
|
|
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3 Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro Panasonic DVD |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
B&O anbefaler svjv Oppo, uden at jeg har prøvet kombinationen. Såvidt jeg husker kan den dog ikke sende 24p ud på HDMI samtidig med at den sender billede ud på component. Men B&O's STB controller kan styre Oppo.
|
|
![]() |
|
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har faktisk lige prøvet med en Sony BDP-S470 og den virker... Havde forsøgt med 480'eren, men der virkede det ikke..
Men tak Otto, vil faktisk kigge lidt på den Oppo, da jeg slet ikke kender den.
|
|
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3 Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro Panasonic DVD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |