recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousse tilbud om gratis omrettelse af kabelTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousse tilbud om gratis omrettelse af kabelTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousse tilbud om gratis omrettelse af kabelTV
    Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:45
benyttede mig af tilbuddet om gratis oprettelse af TV og internet hos Yousse,
og sparede derved små 4000kr, da jeg ikke har kablet inde i forvejen.

Regnede med at jeg ville være koblet op efter teknikerbesøget d. 20/2, men dette var desværre ikke tilfældet. Nu skal der først søges om lov til at grave og derefter kan jeg kobles op på boksen.

Nu havde jeg været så letsindig at opsige min tidligere udbyder med udgangen af feb., så nu er jeg uden internet og tv Cry

Det fede er at Yousee ikke kan komme med en dato for hvornår jeg er koblet opConfused

Er her andre der har benyttet sig af tilbudet og som allerede har hul igennem ?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:51
Grave arbejde er ikke bare grave arbejde, der skal søges hos LER for godkendelse.

Sæt en antenne op midlertidigt indtil Yousee er færdig

Redigeret af Pony65 - 06-Marts-2012 kl. 11:52
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Grave arbejde er ikke bare grave arbejde, der skal søges hos LER for godkendelse.

Sæt en antenne op midlertidigt indtil Yousee er færdig

Kunne de jo have oplyst om ved oprettelse synes jeg.
Til top
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tankpasser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 12:42
Hvor fandt du det tilbud om gratis oprettelse? Har selv bøvlet med dem ifbm med kabeltv over TDC's fibernet.... vælger formentligt Waoo da de er markant billigere at få installationen igennem.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af tankpasser tankpasser skrev:

Hvor fandt du det tilbud om gratis oprettelse? Har selv bøvlet med dem ifbm med kabeltv over TDC's fibernet.... vælger formentligt Waoo da de er markant billigere at få installationen igennem.

Det var et tilbud de kørte med i feb. måned.
Det er desværre ikke gældende mere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu