recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bitfejlniveau yousee - Samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bitfejlniveau yousee - Samsung tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cecpiil Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Marts-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cecpiil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bitfejlniveau yousee - Samsung tv
    Sendt: 09-Marts-2012 kl. 13:34
hej, 

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. 

Jeg har fuldpakke på yousee. Mit tv er Samsung.

Jeg havde store problemer med mine digitale kanaler da de var ekstremt hakkende, lavede derfor en ny søgning, hvilket resulterede i at jeg mistede alle mine digitale kanaler. 

Efter lidt søgen på nettet fandt jeg en tråd hvor de rådede til at bruge frekvens 442000 i stedet for 143000. 

Det virkede og jeg fik mine digitale kanaler tilbage. Desværre var de stadig ekstremt hakkende. 

jeg har nu lavet en selvdiagnose og det viser mig at jeg har et bitfejlniveau på 10!!

Hvad betyder det og hvad kan jeg gøre?? Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Spørg endelig hvis i har brug for flere informationer. 

Mvh Cecilie
Mvh Cecilie
Til top
kimschurmann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimschurmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:58
Det lyder som nogen af de samme problemer jeg har haft/har med stofa og dårlige kabler er vist problemet tror jeg. Har du nogen fornemmelse af om det kan være kablet fra antennestikket? Har du et andet du kan prøve, ellers kan du købe et i El-giganten, pakke det pænt og forsigtigt ud og prøve det - hvis det ikke hjælper kan du pakke det pænt ind igen og få pengene retur (vil jeg tro). 

Ellers skal du få YouSee til at tjekke signalkvaliteten ind til lejligheden/huset - de skal jo levere en ordenlig kvalitet, kan være deres kabler der er dårlige jo. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu