recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - radiokanal der sender tv lyd ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

radiokanal der sender tv lyd ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: radiokanal der sender tv lyd ?
    Sendt: 20-Marts-2012 kl. 08:00
Mener jeg kan huske at i "gamle dage" kunne man høre lyden fra nogle tv kanal på sin radio. Altså sådan at lyden blev sendt ud på fm båndet.
Er dette helt slut og glemt?
Har bemærket at situationen er vedt 180 grader, sådan at radiokanlerne nu er at finde på TVét når jeg scanner for kanaler.

For mit vedkommende kunne det være rigtig interessant med lyd-delen fra TV på radio, da jeg ikke umiddelbart har mulighed for at føre lyden fra mit tv til min reciever.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 08:20
Det er fortid. mener at det var det gamle TDC kabel TV der klarede det.
Til top
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 08:32
Det ville du sikker aldrig kunne til at få til at køre sync. Det kunne man i de gode gamle analog dage.

I dag kan du ikke en gang få 2 digital-tv til at køre sync fra samme signal...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu