|
sorte kanter Stofa |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2012 kl. 09:46 |
Jeg oplever tit at formatet skifter fra 16:9 til 4:3 på mit Panasonic plasma tv.
Bruger zaptor hdmi Det er især tegnefilm om morgenen der først vises i 4:3 den næste i 16:9 format Har også bemærket at nogle amerikanske serier vises med sorte kanter 3+hd , de fleste hd-kanaler vises som 4:3 Er det normalt ? Førhen kunne zaptor strække alle kanaler , men det vil den ikke mere . Øv |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg tror de sorte kanter er med i tv-signalet fra f.eks 3+hd, så zaptoren tror du ser et widescreen billede
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville ønske kende svaret, men de kommer jeg næppe til.
![]() ![]() Når dette er prisen for HDTV forekommer denne mig for høj!
En anden tilgangsvinkel fortæller mig at dette skyldes forskellen mellem Objektiver for SD og så for moderne HDTV udstyr, men OK DR vil altså nok ikke ændre herpå. Og når der måske kommer sort kant hele vejen rundt?
Redigeret af skyking - 23-Marts-2012 kl. 17:46 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |