recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man skifte farve på en højttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man skifte farve på en højttaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man skifte farve på en højttaler?
    Sendt: 26-Marts-2012 kl. 12:58
Hej.

Jeg har kigget på et sæt System Audio Explorer højttalere i ahorn, men vil meget gerne have dem i hvid. Jeg har fået dem tilbudt til en meget god pris, hvorfor jeg tænker om det er muligt at dække dem med hvid folie eller lignende ved en skiltemaler/andet firma i en hvid farve som matcher de andre System Audio højttalere jeg har og få et flot resultat?
Er det evt. nogen der har prøvet det før og ved hvad det koster/om resultatet er flot?

På forhånd mange tak :)

/Jens
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2005
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 13:19

Folie kan sagtens lade sig gøre og er også en fint løsning til et par gamle højtalere,
men vil nok få dem professionelt sprøjtemalet for at få den bedste finnish.
 - Regner med de skal være til stuen?

Synes at have læst et sted her i forummet en der havde gjort det selv,
men igen ville vælge den professionelle løsning.

Skal lige sige har ikke selv prøvet det med sprøjtemalingen,
da jeg ikke har haft behovet for det.

Men der er sikkert én der har,
så bliver interessant at høre hvad sådan noget ville kommer til at koste.
Cybersp@ce

Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 13:21
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu