|
Kan man skifte farve på en højttaler? |
Besvar |
Forfatter | |
JensHolm
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2012 kl. 12:58 |
Hej. Jeg har kigget på et sæt System Audio Explorer højttalere i ahorn, men vil meget gerne have dem i hvid. Jeg har fået dem tilbudt til en meget god pris, hvorfor jeg tænker om det er muligt at dække dem med hvid folie eller lignende ved en skiltemaler/andet firma i en hvid farve som matcher de andre System Audio højttalere jeg har og få et flot resultat? Er det evt. nogen der har prøvet det før og ved hvad det koster/om resultatet er flot? På forhånd mange tak :) /Jens
|
|
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Funktioner
Tak(0)
|
Folie kan sagtens lade sig gøre og er også en fint løsning til et par gamle højtalere, Synes at have læst et sted her i forummet en der havde gjort det selv, Skal lige sige har ikke selv prøvet det med sprøjtemalingen, Men der er sikkert én der har, |
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |