recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - System Audio Explorer - hvor god er den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

System Audio Explorer - hvor god er den?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: System Audio Explorer - hvor god er den?
    Sendt: 26-Marts-2012 kl. 14:00
Hej 

Jeg skal skifte mine SA1750'ere ud, og har fået en god pris på et sæt Explorer. Først havde jeg kigget på Mantra 60, 
men overvejer nu Explorer da de koster det samme som Mantra 60'erne. 

Så mit spørgsmøl er hvor gode Explorer er? Nogen der har dem/har erfaringer med dem? Er de meget tunge at trække? 

Tak! 

Jens
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 15:04
Jeg syntes først og fremmest du bør høre både Explorer og Mantra, for der er forskel. Jeg er vild med dem begge og havde dem begge med i overvejelserne sidst jeg købte nye højtalere. Jeg hører meget rock musik (fra Led Zeppelin og Lynyrd Skynyrd til Devildriver og alt der imellem). Og over hele linjen klarer de sig begge rigtig godt! Men fælles for dem begge er også at de bør have rigeligt med power bag sig hvis de skal sættes på arbejde. Prøvede dem selv i KT Radio med en Primare A30.2 forstærker magen til min egen, og det spillede rigtig flot. Havde selv 1750 før, og mener bestemt at Explorer'en er i en hel anden liga.

Til sidste var det dog XTZ 99.38 der skød sig ind som en klar favorit ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu