|
Halvgennemsigtig top i alle vinduer jeg åbner?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2012 kl. 00:14 |
Hejsa, Vi har fået ny pc for ikke så lang tid siden og fået et lille problem som jeg nu har brugt flere aftener på at få løst. Det er et lille men vild irriterende problem )-: Alle vinduer jeg åbner op – det være både programmer eller explore osv har en halvgennemsigtig top hvor man delvis kan se hvad der er bagved (har vedhæftet et par skærmbilleder for at vise hvad jeg mener) – det er vild træls at se på men helt sikkert noget man kan slå fra men jeg aner bare ikke hvor man gør det? |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Højreklik på skrivebordet - Vælg Personliggør - klik forneden på Vindues farve - slå transparent fra.
Jeg kører engelsk sprog, så jeg har gættet på hvad de danske navne er.
|
|
![]() |
|
Hejsa, MANGE tak...det virkede (-:
God weekend og tak igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |