recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Halvgennemsigtig top i alle vinduer jeg åbner??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Halvgennemsigtig top i alle vinduer jeg åbner??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Halvgennemsigtig top i alle vinduer jeg åbner??
    Sendt: 31-Marts-2012 kl. 00:14
Hejsa,

Vi har fået ny pc for ikke så lang tid siden og fået et lille problem som jeg nu har brugt flere aftener på at få løst. Det er et lille men vild irriterende problem )-:Alle vinduer jeg åbner op – det være både programmer eller explore osv har en halvgennemsigtig top hvor man delvis kan se hvad der er bagved (har vedhæftet et par skærmbilleder for at vise hvad jeg mener) – det er vild træls at se på men helt sikkert noget man kan slå fra men jeg aner bare ikke hvor man gør det?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig?

På forhånd mange tak.

Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 00:25
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 00:37
Højreklik på skrivebordet - Vælg Personliggør - klik forneden på Vindues farve - slå transparent fra.

Jeg kører engelsk sprog, så jeg har gættet på hvad de danske navne er.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 00:43
Hejsa, MANGE tak...det virkede (-:

God weekend og tak igen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu