|
Nye små højtalere. What to buy? |
Besvar |
Forfatter | |
BS_Sweden
Ny bruger Oprettet: 01-April-2012 Sted: Trelleborg, SWE Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2012 kl. 15:56 |
Idag ser mit setup således ud.
Samsung 40" Harmann Kardon AVR7500 Infinity Intermezzo 2.6 aktive front højtalere Infinity Intermezzo 1.2S Sub Blandet Jamo center og bag. Jeg bruger det til lyd til TV, PS3 og film men altid kun stereo. Jeg søger nogen fysisk mindre højtalere som giver en udemærket lyd. Jeg har en ide om at jeg ikke helt udnytter potentialet i mine infinity. Budgettet er omkring 4-5k gerne inkl sub. Derudover er jeg int. i at vide hvad mine infinity kan indbringe ved salg? |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er rigtig godt tilfreds med mine KEF 3005.2 , de kan findes brugt til 4000-4500 ,- inkl. sub.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |