recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min hjemmebio gennem tiden.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min hjemmebio gennem tiden.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min hjemmebio gennem tiden.
    Sendt: 07-April-2012 kl. 09:28

Sjovt at se alle de setups man har haft gennem tiden-man skal ikke begynde at regne på hvad man har tabt ved alle de skift Cry

Sådan ser den ud idag.

Opera grand mezza -Quad og Marantz og Emotiva

Første er Kef xq og Sunfire et super setup

Næste setup er Aurum cantus V6f og V4c og sunfire et rigtigt godt setup men det var for voldsomt til min stue.

Næste er Elac fs 207a og sunfire som også var rigtigt godt dog manglede jeg noget bund.

Næste er Focal Chorus 836v og min højt elskede Marantz sr9600 som jeg aldrig skulle ha solgt.

Næste er Focal Electra 1027 be og Audiolab et svine dyrt setup som jeg aldrig blev glad forCry

Næste er Quad 22l og Harman kardon.22l er en fantastisk ht som helt sikkert kan anbefales.

Redigeret af helljohn - 03-August-2013 kl. 23:54
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 10:15
Du har da fået afprøvet noget forskelligt. Hvor lang en periode har det strukket sig over?

Hvornår skifter du næste gang LOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 10:35
He he ikke lige med det samme siger konen.

Tja ca 6-8 år vil jeg tro
Til top
albertsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér albertsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:01
er det  Focal Chorus 836v??
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim
Symology DS 1511+
Rega + Supra kabler

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:05
Ja det er,havde også 800cc og 800sw udemærket sæt
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Næste er Focal Electra 1027 be og Audiolab et svine dyrt setup som jeg aldrig blev glad forCry

Måske du lige kunne uddybe hvorfor?Smile
Til top
albertsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér albertsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:18
fik du dit sæt fra HIFIfreaks? jeg kan se at de kun fører de små modeller i 700-serien nu!! - Har hørt lidt på Audio Vector også S3-Super de lød godt, de skal spille på en NAD stereo forstærker indtil der er lidt flere penge :) - kan du anbefale dem?
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim
Symology DS 1511+
Rega + Supra kabler

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Måske du lige kunne uddybe hvorfor?Smile

Det var der mange grunde til bla,Audiolab forforstærker var behæftet med software fejl og periodiske fejl som fx at display kun viste halv tekst engang imellem osv,forstærker clippede ved normalt brug og slukkede efter ca en time og den var ikke varm,det var simpelthen noget skrammel som jeg hade bøvl med fra dag 1.
1027 be er alt for analytiske og sterile og efter nogen tid blev jeg bare træt af at høre på dem
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af albertsen albertsen skrev:

fik du dit sæt fra HIFIfreaks? jeg kan se at de kun fører de små modeller i 700-serien nu!! - Har hørt lidt på Audio Vector også S3-Super de lød godt, de skal spille på en NAD stereo forstærker indtil der er lidt flere penge :) - kan du anbefale dem?

Helt sikkert de er super til prisen.

Ja købte hos hififreaks men de stopper med Focal og fører nu Boston og Mordaunt short som forresten er rigtigt gode ht.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 16:55
Du får squ brændt lidt DollHair$ af på lyd. Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 16:59
He he ja men alle hobbyer koster jo Smile holder dog lidt igen nu,er rigtigt glad for mit setup som det er nu.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 17:07

He he ja men alle hobbyer koster jo Smile holder dog lidt igen nu,er rigtigt glad for mit setup som det er nu.

Korrekt Smile

Super flot tv møbel forresten. Fedt det matcher højtalerne i formen.

Rasmus

Redigeret af fausing - 15-April-2012 kl. 17:07
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu