|
Min hjemmebio gennem tiden. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2012 kl. 09:28 |
|
Sjovt at se alle de setups man har haft gennem tiden-man skal ikke begynde at regne på hvad man har tabt ved alle de skift ![]() Sådan ser den ud idag. Opera grand mezza -Quad og Marantz og Emotiva Første er Kef xq og Sunfire et super setup Næste setup er Aurum cantus V6f og V4c og sunfire et rigtigt godt setup men det var for voldsomt til min stue. Næste er Elac fs 207a og sunfire som også var rigtigt godt dog manglede jeg noget bund. Næste er Focal Chorus 836v og min højt elskede Marantz sr9600 som jeg aldrig skulle ha solgt. Næste er Focal Electra 1027 be og Audiolab et svine dyrt setup som jeg aldrig blev glad for ![]() Næste er Quad 22l og Harman kardon.22l er en fantastisk ht som helt sikkert kan anbefales. ![]() Redigeret af helljohn - 03-August-2013 kl. 23:54 |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du har da fået afprøvet noget forskelligt. Hvor lang en periode har det strukket sig over?
Hvornår skifter du næste gang ![]() |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
He he ikke lige med det samme siger konen.
Tja ca 6-8 år vil jeg tro
|
||
|
||
![]() |
||
albertsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
|
er det Focal Chorus 836v??
|
||
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim Symology DS 1511+ Rega + Supra kabler |
||
![]() |
||
|
Ja det er,havde også 800cc og 800sw udemærket sæt
|
||
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Måske du lige kunne uddybe hvorfor?
![]() |
||
![]() |
||
albertsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
|
fik du dit sæt fra HIFIfreaks? jeg kan se at de kun fører de små modeller i 700-serien nu!! - Har hørt lidt på Audio Vector også S3-Super de lød godt, de skal spille på en NAD stereo forstærker indtil der er lidt flere penge :) - kan du anbefale dem?
|
||
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim Symology DS 1511+ Rega + Supra kabler |
||
![]() |
||
|
Det var der mange grunde til bla,Audiolab forforstærker var behæftet med software fejl og periodiske fejl som fx at display kun viste halv tekst engang imellem osv,forstærker clippede ved normalt brug og slukkede efter ca en time og den var ikke varm,det var simpelthen noget skrammel som jeg hade bøvl med fra dag 1. 1027 be er alt for analytiske og sterile og efter nogen tid blev jeg bare træt af at høre på dem
|
||
|
||
![]() |
||
|
Helt sikkert de er super til prisen. Ja købte hos hififreaks men de stopper med Focal og fører nu Boston og Mordaunt short som forresten er rigtigt gode ht.
|
||
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Du får squ brændt lidt DollHair$ af på lyd.
![]() |
||
![]() |
||
|
He he ja men alle hobbyer koster jo
![]() |
||
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Korrekt ![]() Super flot tv møbel forresten. Fedt det matcher højtalerne i formen. Rasmus Redigeret af fausing - 15-April-2012 kl. 17:07 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |