|
Lyd fra airport express til Beolab3 |
Besvar |
Forfatter | |
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-April-2012 kl. 00:55 |
Hej
Jeg skal til at hjælpe med at tilslutte et par Beolab 3, til en airport express. Han regner med at tilslutte fra minijack stikket i arporten, til din stikene i højtalerne. Jeg kan så se, at der er optisk digital ud på airporten. Ville det ikke forbedre lydkvaliteten, hvis man evt satte en Argon dac1, fra Hifiklubben i mellem? Jeg kender desværre ikke så meget til, hverken beolab 3 eller airport express. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19518 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske..... MIn anbefaling er at du først får Airport og Beolab til at virke sammen. Når du har kørt med det i et stykke tid, sætter du en DAC i mellem og lytter efter om du kan høre forskel. Kan du ikke det, returnerer du DAC'en. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |