recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - virker en tv-boks uden kort med kabeltv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

virker en tv-boks uden kort med kabeltv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t.holme Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t.holme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: virker en tv-boks uden kort med kabeltv
    Sendt: 18-April-2012 kl. 19:40
Hej

Hej 

Jeg har en humax-HD+ i tankerne, pga det skulle være en af de bedste modtagere og optagere på markedet. Jeg har stofa-kabeltv og vil derfor høre om, det er muligt kun at bruge humax-HD+ som optager, uden at have sat et kort fra stofa ind i kortlæseren? Altså kan jeg stadig lave programsøgninger på humax-HD+ uden kortet?   

På forhånd tak
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 19:50
Hvis du tænker på Humax BXR HD+, så er den kun til antenne - ikke til Kabel-TV. Her skal du have én med DVB C-modtager, eller en boks med BÅDE DVB T OG DVB C-tuner. Men ja - en boks virker uden kort. Kort skal kun anvendes, hvis du ønsker at tilkøbe ekstra kanaler eller ekstra pakker.

DVB T er jo en mulighed, når diverse TV-udbydere bryder sammen...!LOL

Redigeret af turbo2 - 18-April-2012 kl. 20:06
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 20:11
Jeg har  i k k e  aktier i hverken Humax eller Nordic. Jeg har anskaffet en Humax HD+ og er ovenud tilfreds med den i forbindelse med antenne modtagelse.
Jeg kan som almindelig bruger ikke genkende alle de problemer, som såkaldte "kloge" folk brokker sig over i andre tråde i dette forum.
Den optager det jeg beder den om og viser det, når jeg beder om det, at jeg så skal trykke 2 gange for at den så skal gøre det jeg beder om ----???
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har  i k k e  aktier i hverken Humax eller Nordic. Jeg har anskaffet en Humax HD+ og er ovenud tilfreds med den i forbindelse med antenne modtagelse.
Jeg kan som almindelig bruger ikke genkende alle de problemer, som såkaldte "kloge" folk brokker sig over i andre tråde i dette forum.
Den optager det jeg beder den om og viser det, når jeg beder om det, at jeg så skal trykke 2 gange for at den så skal gøre det jeg beder om ----???

Ja-ja... Men er den ikke KUN til antenne? Jeg mener ikke, der tillige er DVB C-tuner inside, ligesom i min LG HR550 C.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Du er vist kommet galt i byen. Forum her er for kabel-TV og der virker din boks ikke. Ingen kritik, men en konstatering af fakta.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu