|
Skift mellem lydenheder i Windows 7 (løst) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2012 kl. 19:55 |
Hey
Er der nogle der kender en metode til, at skifte mellem lydenheder på en nem måde, gerne via hotkeys. Når je gvil skifte mellem mine USB højttalere og min digitale lydudgang, skal jeg gerne vente mellem 1 og 2 minutter, efter jeg har klikket på lydindputs via ikonet i system tray. Har prøvet lidt forskelligt: QuickSwitch og SoundSwitch, hvor det ene ikke viste nogle lydindputs og det andet skiftede slet ikke mellem enhederne (kun i programmet, og lyden fortsatte i samme enhed). Der findes jo ikke umiddelbart nogle genveje til dette originalt. Er der nogle her der kender et trick eller har en velfungerende løsning? Jeg har Win7 64 Redigeret af fhansen - 20-April-2012 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Højreklik på højttaler ikon nede ved uret i højre hjørne og vælg "afspilningsenheder"
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Det er det jeg gør i forvejen.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
Ahh, kanonje. Det funker bare. Tror jeg efterhånden har prøvet 5 forskellige løsninger, og har søgt og søgt efter en widget, der kan alt det som denne kan. Perfekt. Tak for hjælpen. Du kommer med i aftenbønnen ![]() |
|
![]() |
|
Skal måske lige nævne, at det drejer sig om softwaren Win7AudioSwitch, der bliver linket til på side 4 i tråden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |