recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nybegynder, Projekter + Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nybegynder, Projekter + Lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kknudsen77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kknudsen77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nybegynder, Projekter + Lærred
    Sendt: 26-April-2012 kl. 07:50
Hej Alle

jeg har brug for hjælp, har fået overtalt konen til en projektor istedet for et nyt tv Big smile, men hva hylen skal jeg vælge?
Budgettet ligger på omkring de 12k, og skal bruges primært til film (HD 3D)

Jeg har kigget på dette lærred, er det godt nok http://www.cinema-shop.dk/screenlux-mot169106-p-1463.html, og hvad er forskellen på LCD, DLP og LED? ser ikke mange der omtaler LED projektor herinde.

MVH den komplet forvirret Knudsen Wink
Til top
kknudsen77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Denmark
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kknudsen77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 07:51
Hov, glemte det vigtigste, hvilken projektor???
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 08:49
Jeg har lige selv været igennem samme mølle og valget faldt tilsidst på en Epson TW5900 lillebror'en til TW6000. Jeg synes ikke selv at der er den store forskel på DLP og LCD, så havde også BenQ W1200 med i slutspillet, men den passede ikke ind i min installation i en forholdsvis lavloftet kælder.  

Jeg har selv lavet mit lærrede, men det er også et fastrammet lærrede. Det kostede mig 500Kr for et 108" og jeg er fint tilfreds :-) Jeg brugte bagsiden af en voksdug og den kostede 75 Kr for 2,5 meter.

Mange siger at man bliver træt af kun at have en projektor og ikke noget TV. Men det har jeg ikke selv nogen erfaring med.

MVH
Jimmi  

Ps. I odense har de både av-connection og HI-Klubben så der kan du se både DLP og LCP projektore. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu