|
Microsoft office app til iPad?? |
Besvar |
Forfatter | |
soender7
Junior bruger Oprettet: 04-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2012 kl. 13:53 |
Nu har jeg gennemsøgt app store efter office pakken og kan kun finde undervisnings apps... Kan man ikke få office pakken til iPad?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke fra MS selv nej. Der findes forskellige andre pakker, som kan skrive office-dokumenter, men Microsoft har ikke lavet et til iPad.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er Documents to go - et program der stammer helt tilbage fra Palm tiden. Det var toppen dengang.
Jeg bruger det ikke selv, da jeg i stedet bruger iWorks på Mac. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
CloudOn er en slags "rigtig" MS Office til Ipad.
Det er en eller anden form for Cloud-løsning, så den kræver internetadgang. Det fungerer ganske fint og jeg er sikker på at det føles 100% som de rigtige officeprogrammer. Den synkroniserer med diverse online diske som f.eks. Dropbox. Og bedst af alt: Det koster gratis! |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
skand
Ny bruger Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også gerne varmt anbefale CloudOn - det er den mest seriøse iPad-app til MS Office jeg har set - findes også til Android-tablets
|
|
mvh
Søren LG 37LB1/LC 26LC2R/LG LHT551TB/WMC 7020/Philips DVDR70/LG RH199H/Samsung 55ES8005 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |