|
Hvordan slår jeg mobilversion fra? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2012 kl. 23:04 |
Hej.
Jeg er ved at blive idiot, af den $]%~^<$}<|^ mobilversion, når jeg går på recordere, via enten iPad eller Android-mobil! Hvordan slår jeg det CRAP fra, så jeg får den fulde forumside? M.v.h. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt ned i bunden - "skift til standard version"
Klaus |
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Det er netop problemet - det står sgutte nogen steder!
M.v.h. |
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ud på forsiden af forum...
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Tak! Så lykkedes det. Men når jeg var inde på et emne, og trykkede "forside", så stod der intet. Først efter jeg på ny gik direkte ind på forum.recordere.dk, kom funktionen frem.
Men nu spiller det. Alle disse "mobil versioner" af alle mulig sider skulle fan'me forbydes! M.v.h.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |