recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Panasonic 42GT30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Panasonic 42GT30

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azAAzin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azAAzin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Panasonic 42GT30
    Sendt: 07-Maj-2012 kl. 18:29
Hej

Jeg har besluttet mig for at investere i et Panasonic 42GT30, men kan ikke finde et eksemplar på nettet. Er der nogen som kender et sted, hvor man kan købe det til højest 6.000kr? Gerne i en butik, hvis det er.

Hvis man har et bedre alternativ end lige netop den fladskærm så lytter jeg gerne. Det må dog højest koste 6.000kr og må ikke være større end 42".

Håbede I kunne hjælpe mig.

På forhånd tak 
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 19:33
er dog nødt til lige at bede dig tjekke elgiganten som netop nu "forærer" panasonic 50GT30 væk til kun 6999,-
ved godt jeg overskrider begge dine betingelser, men overvej seriøst at gå op til 50" istedet for 42.
har selv lige hængt en 50" på væggen som ersatning for en 42 og tro mig det kan man hurtigt vænne sig til. 
min påstand er at du ikke finder bedre tv til de penge nogen steder i landet! 
Til top
azAAzin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azAAzin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 19:59
Det er faktisk en sjov historie...

Begge mine forældre (skilsmissebarn) har besluttet at investere i et nyt fjernsyn. Min Far har allerede købt det nævnte TV ved elgiganten til foræringspris :D

Min Mor har dog kun 100cm i bredden til et fjernsyn (logistik-problem), så det må ikke være større end 42". 

Det er ikke muligt at få det nævnte Panasonic fjernsyn i 42" til omkring 6.000? Lidt uheldigt.

Er dette TV det bedste alternativ? 
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40HX723BAE/ sony-40-3d-led-tv-kdl-40hx723 

Kan se det får okay anmeldelser på flatpanels, men der kan være sket meget siden.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 20:06
Hun kan slet ikke skaffe 900kr mere, for så er dette et rigtig godt tv til prisen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu