|
Købe eller DIY til epson tw3200 |
Besvar |
Forfatter | |
kfcofir
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 11:33 |
Hejsa i bio’en ;)
Efter at have købt mig en Epson TW3200 står jeg og mangler et lærred, jeg ved ikke helt endnu om jeg skal kaste mig i et DIY, evt med at male et eller indkøbe et stk. lærred og selv smide det på en ramme ? Dette kunne måske også være en mulighed Kingpin Velvet VFS210 - Projektorlærred - 16:9 - 90" (216 cm ) Link Da dette er mine første spæde skridt imod en hjemmebio med PJ & lærred så ligger jeg nok omkring de 2000 til 2500.- på en løsning.. Noget af min tivel går lidt på om det skal være mat hvid eller om jeg skal over i grå ? Rummet skal og kan mørkeligges helt, med træ loft og snart mørkegrå vægge. Redigeret af kfcofir - 09-Maj-2012 kl. 13:24 |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Der er en her inde der har et 90" tilsalg passer godt til dit valg, det er med grå lærred. Hans bruger navn er http://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=34480 Prøv at kontakte ham er selv gået igang med diy lærred Mvh Aouer |
|
kfcofir
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Funktioner
Tak(0)
|
Han er lige lidt langt væk, men takker for info'en Også må jeg til at følge med i din tråd osse |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
royaltoon55
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2015 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Benq MW811ST projektor som jeg desværre ikke har nogen nytte af længere og gerne vil af med, den er købt for Ca. 4 måneder siden for 8.689 og har været brugt omkring 10 gange siden til film og fodbold. Problemet er bare at jeg i mit seneste flytte-tumult har mistet strømkablet og det stik der bruges til at Connecte med computeren/tvboxen. Derfor håber jeg lidt på en aftager her på hjemmesiden.
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan mørklægge rummet burde der ikke være nogen grund til at vælge en grå overflade.!
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
I svarer på en næsten 3 år gammel tråd ;-)
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se Pallec - bedre sent end aldrig..! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |