recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe eller DIY til epson tw3200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe eller DIY til epson tw3200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe eller DIY til epson tw3200
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 11:33
Hejsa i bio’en ;)

Efter at have købt mig en Epson TW3200 står jeg og mangler et lærred, jeg ved ikke helt endnu om jeg skal kaste mig i et DIY, evt med at male et eller indkøbe et stk. lærred og selv smide det på en ramme ?
Dette kunne måske også være en mulighed Kingpin Velvet VFS210 - Projektorlærred - 16:9 - 90" (216 cm )

Link

Da dette er mine første spæde skridt imod en hjemmebio med PJ & lærred så ligger jeg nok omkring de 2000 til 2500.- på en løsning..

Noget af min tivel går lidt på om det skal være mat hvid eller om jeg skal over i grå ?

Rummet skal og kan mørkeligges helt, med træ loft og snart mørkegrå vægge.

Redigeret af kfcofir - 09-Maj-2012 kl. 13:24
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:51
Hej
Der er en her inde der har et 90" tilsalg passer godt til dit valg, det er med grå lærred.
Hans bruger navn er http://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=34480
Prøv at kontakte ham
er selv gået igang med diy lærred
Mvh Aouer
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af aouer aouer skrev:

Hej
Der er en her inde der har et 90" tilsalg passer godt til dit valg, det er med grå lærred.
Hans bruger navn er http://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=34480
Prøv at kontakte ham
er selv gået igang med diy lærred
Mvh Aouer

Han er lige lidt langt væk, men takker for info'en Wink

Også må jeg til at følge med i din tråd osse Clap
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
royaltoon55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2015
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér royaltoon55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 07:30
Benq MW811ST projektor som jeg desværre ikke har nogen nytte af længere og gerne vil af med, den er købt for Ca. 4 måneder siden for 8.689 og har været brugt omkring 10 gange siden til film og fodbold. Problemet er bare at jeg i mit seneste flytte-tumult har mistet strømkablet og det stik der bruges til at Connecte med computeren/tvboxen. Derfor håber jeg lidt på en aftager her på hjemmesiden.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 08:51
Hvis du kan mørklægge rummet burde der ikke være nogen grund til at vælge en grå overflade.!
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 08:56
I svarer på en næsten 3 år gammel tråd ;-)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I svarer på en næsten 3 år gammel tråd ;-)

Se Pallec - bedre sent end aldrig..! 

Big smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu