recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film beskrivelser på dansk. i xbmc.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film beskrivelser på dansk. i xbmc.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film beskrivelser på dansk. i xbmc.
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 19:40
Hej
Er det muligt at få film beskrivelserne hentet på dansk. De bliver allesammen hentet på engelsk, når jeg scraper. Selv danske film.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
vacDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vacDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 07:07
ja, ved at bruge mymovies scraper.
Samsung LE40A656/676

Samsung HT-X715

Samsung SWA-4000

Samsung MR-00EA1
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af vacDK vacDK skrev:

ja, ved at bruge mymovies scraper.

Du har ret.

Har valgt bare have engelsk beskrivelse på alle mine film (imdb-scraperen). Synes nemlig der er "alt" for meget arbejde i at skal bruge mymovies i forhold til deres point system. Ved dog ikke om det kan omgås ved at betale for det?

På thetvdb.com kan man jo selv tilføje alt på dansk ang. serier og hvis man så har valgt da i scraperen vil den finde det på dansk hvis det er der.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Du har ret.

Har valgt bare have engelsk beskrivelse på alle mine film (imdb-scraperen). Synes nemlig der er "alt" for meget arbejde i at skal bruge mymovies i forhold til deres point system. Ved dog ikke om det kan omgås ved at betale for det?

På thetvdb.com kan man jo selv tilføje alt på dansk ang. serier og hvis man så har valgt da i scraperen vil den finde det på dansk hvis det er der.

Du kan bruge meta<browser> Den koster lidt penge men kan hente information på dansk. Mener den henter fra Lovefilm, men er ikke sikker.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu