|
hdhomerun på Ipad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2012 kl. 00:12 |
Hej
Jeg har fået en hdhomerun box som jeg er super tilfres med på min computer men på min Ipad 1 hakker billedet og går i stå når jeg kommer på en Hdkanal,det er selfølig fordi opløsninger er for stor men er der en mulighed et sted for at man kan ændre opløsning så Ipaden kan følge med ? Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ipden viser "bare" den TS stream der bliver tunet ind, og da Ipad1 ikke kan vise HD Video H.264, vil det hakke.
Eneste muglighed er at transkode din video stream, dvs optage den på en PC/MAC, og rekomprimere den.
En anden løsning er at køre remotepotato, ovenpå en Windows 7 MCE, den transkoder så dit signal, også livetv, hvis din PC er hurtig nok, i5 eller lign. lignende løsninger burde også findes til OSX, hvis du køre apple.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Tak for svaret Gigabyte
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Eyetv på Mac, der er en App til iPad.
|
|
![]() |
|
Det vil jeg prøve
Tak Lahan
|
|
![]() |
|
Lahan mener du det kan bruges til Hdhomerun også ??
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Det virker med min terratec tuner, så mon ikke det også virker med en hdhomerun. Kræver selvfølgelig at din Mac kører, hvis du har sådan en.
|
|
![]() |
|
Nåå ok sådan,men jeg har desværre ikke en Mac
![]() |
|
![]() |
|
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
Ja, kombinationen hdhomerun, eyetv og ipad virker glimrende.
|
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Back to basics - kan man få HDHOmerun til at streame på Ipad uden en server, der kører?
|
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
ja http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69688&PN=112&title=hdhomerun-diskussion står lidt hernede på side 112.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |