recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker med lydoverførsel fra PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker med lydoverførsel fra PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mfede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker med lydoverførsel fra PC
    Sendt: 13-April-2006 kl. 11:52

Hej alle

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Jeg er på jagt efter en ny forstærker. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en som kunne afspille musik fra min PC trådløst. Jeg ønsker nemlig ikke længere, at have min cd-afspiller og minidisc stående(for at spare plads). Jeg vil derfor ligge mine cd'ere ind på computeren.
Det ville derfor være fedt, hvis der fandtes en god forstærker, som trådløst kunne hente musikken fra min computer, men det skal samtidig også være sådan, at man via fjernbetjeningen kan søge i musikken på computeren(udfra kunstner eller sangnavn eks.). Findes dette ?
I så fald hvordan sker denne søgning, via displayet på forstærkeren eller?

Det er ikke nok for mig, at den kan afspille musikken trådløst fra computeren, det skal også være sådan at man kan søge i musikken fra rummet med forstærkeren, da min computer står i et andet rum en forstærkeren.

Jeg har set en JVC RX-D701, men ved ikke helt om den dækker mine behov.

Nogen som kan hjælpe mig ?

Til top
Skovtrold Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2006 kl. 12:54
Du kan ikke benytte RX-D701. Den har godt nok trådløs overførsel, men denne virker som em højtaler på PC'en. D.v.s. at du skal styre det hele fra PC'en.
JVC DR-MH300   JVC RX-D701   B&W MT20   JVC LT-32X70
Til top
tocool Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2006 kl. 14:29
hvad med denne her http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=112374 der er også en ny udgave på deres hjemmeside men jeg har ikke kunne finde den i dk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu