recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC Setup :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTPC Setup :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC Setup :)
    Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:19
Hej med jer. :)

Jeg vil gerne være sikker på at mit setup vil virke efter hensigten, så hvis jeg nu overse et eller andet er der nogen der vil åbenbare det for mig :D

Jeg har haft kikke på denne her bandit :)

Zotac Zbox ID41

samt at ligge XbmcUbuntu på maskinen :)

http://xbmc.org/download/ 

Nu vil jeg bare gerne finde en IR modtagere som er til at pakke væk :)

Forslag til setup? Den skal bare virke som XBMC på et ATV2 bare hurtigere og mere frisk :)

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:36
Du skal lige være opmærksom på at der hverken er ram eller hardisk i den maskine. Ud over det, så ved jeg ikke helt hvor godt xbmc kører på en ATV2, men en 1,8Ghz atom processor giver nok næppe vildeste oplevelse af hastighed...
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:38
Jeg har en 120GB SSD Disk samt 4GB Ram :) så det er overvejet. jeg har skilt mig af med mit ATV2 fordi det har drillet for meget og at det hakker , langsom, apple/xbmc kan ikke enes :(
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:40
Hvis det skal gå rigtig stærkt på sådan en atom så kig på www.openelec.tv det er et minimalt linuxbillede med XBMC på, super nemt at installere og køre rigtig fint, og hurtigt!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu