|
Hvide striber på de nye Pana TV-modeller |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | ||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:46 |
|||
Jeg har igennem nogen tid fulgt debatten på AVForum, omhandlende hvide striber på flere af de nye Panasonic plasmamodeller, f.eks. er GT50 og VT50 åbenbart ramt af disse striber på panelet.
Jeg vil lige høre, om der er nogen af jer, der har de modeller, der har observeret de hvide striber?
Jeg skal understrege, at jeg har testet mit nye 55VT50 med forskellige farver flere gange, og har ikke konstateret striber på mit panel
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej , ja det er egentlig noget underligt noget , og utrolig synd for dem med et tv , de ikke er tilfredse med. Jeg har læst om en fra Rom ,også på AVForums , der har byttet sit tv 2 gange , men samme fejl.
Så er der også nogen HELT uden problemer , og en der arbejder i en Forretning som har 6 forskellige tv , 5 med " fejlen " og 1 uden. De fleste har en " lysere " stribe fra top til bund , ca 2.5cm bred , i højre side ca 8-10 cm inde , og kun enkelte i venstre side. Kan det være at det kun er " B " Europa modellen der har problemer ? MVH
Redigeret af hopgreve - 12-Juni-2012 kl. 21:19 |
||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har og mit skal til rep, men enten skal jeg købe et LED imens det får skiftet panel ellers må jeg lære at leve med det, da forhandleren ikke har låne TV, jeg venter til efter EM med at sige de kan hente det mit G20 havde ikke det problem, det virker som om at det er gået for stærkt for Panasonic, John du kan se det ved at køre med bjælker under Billede indstillinger avanceret, så kik på den hvide bjælke, hvis du ikke kan se streger / ujævnheder er du ikke ramt. jeg har også fulgt debatten på AVForum, jeg lagde først mærke til det under ishockey VM, jeg aner det også ved fodboldkampe.
Redigeret af jugglerq - 12-Juni-2012 kl. 20:04 |
||||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
De fleste ser det ikke når de ser film , men tydeligere ved fex fodbold hvor der panoreres fra højre mod venstre , ifgl div tråde på AVForums....
MVH
|
||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
jdg1
Bruger Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ingen problemer på mit 65vt50.
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
ja det er noget møg, egentlig hvis jeg var dig John ville jeg ikke kikke efter det hvis du ikke kan se det som jeg har læst det er det 5 ud af 6 TV der har denne fejl. det er bare for dårligt. Panasonic burde tilbyde at erstatte det med det samme, ( tilbyde et nyt TV ) nu når fejlen er så omfattende.
Redigeret af jugglerq - 12-Juni-2012 kl. 20:20 |
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sørme nej, fruen ser lige et program i TV, og når det er færdigt, så tester jeg som du har foreslået
|
||||
|
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad foregår der?
Går det kun ud på at producere tv billigere og billigere for hver ny generation. Jeg er lige ved at tro det. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
jugglerq
Funktioner
Tak(0)
|
|||
det håber jeg ikke, jeg har altid haft tiltro til Panasonic, derfor er jeg blevet ved med at købe deres produkter, men det kan jo være produktions fejl med dårlige underlevenradører, ligesom VW og deres 1.4 TSI motor, som de også har kæmpe problemer med, det vigtigste er at de får rettet op på det. uden omkostninger for forbrugeren.
|
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
@Kim, jeg har lige testet som du foreslog, og der er intet
Men jeg vil minsandten holde øje med status fremover
|
||||
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ser du priserne på nye tv gå i vejret i forhold til sidste model, til trods for introduktion af nye features? Klaus |
||||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |