|
Bruge Data/Tomtom HD traffic i USA |
Besvar |
Forfatter | |
Tektronix
Super bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 16:00 |
Hej Har planlagt en måned road trip rundt i USA og regner med at bruge min iPhone 4S'er til navigering (har tomtom WE samt USA/Canada app'en samt tomtom carkit). Jeg regner også med at tilkøbe en måneds HD traffic for at være helt opdateret på turen. Et par spørgsmål i den forbindelse. 1. Nogle der har erfaringer med hvordan man skaffer billig og dækkende mobildata i USA? 2. Nogle der har erfaringer med at bruge HD traffic i USA? På forhånd tak.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fejl post. Jeg læste det som om du havde en Navigator og ikke en iPhone.
Redigeret af Yakken - 21-Juni-2012 kl. 17:17 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lytter lige med på nr. 1.
Jeg har ikke selv fundet noget de gange jeg har været afsted. Kun faste, længerevarende abonnementer.
|
|
Tektronix
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart synes jeg at kunne surfe mig frem til at jeg skal forbi en AT&T shop og købe noget prepaid ala dette:
http://www.att.com/shop/wireless/plans/dataplans.html.
Men kunne være rart at høre fra nogle med med erfaring.
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener også at have spurgt i en AT&T biks om lige præcis de nævnte abonnementer sidste år, men mener ikke de er prepaid. De er bare uden binding i en længere periode og du skal vist flytte et eksisterende nummer. Da jeg spurgte til prepaid data, rystede ekspedienten bare på hovedet. De tilbud de havde på hylderne med næsten gratis telefoner eller sim-kort indeholdt ikke data, kun taletid :-/
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
For et par år siden var der stor forskel i de forskellige netværks dækning i de forskellige dele af USA. Jeg ved ikke om du kan bruge Sprint?
Læser i dag om 'mobile Internet connection without a contract '
Hilsen Carsten.
|
|
Tektronix
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, ja man kan da håbe det er kommet ned i pris, ellers kunne dette også blive et alternativ, havde dog håbet på at det kunne gøres billigere
http://www.holidayphone.dk/taletidskort-usa.html?gclid=COGM_4nF4bACFUxlfAod5x4k2w
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Skulle finde nogle andre oplysninger og faldt så over denne side:
Håber den kan bringe dig videre.
Carsten.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |