|
Bytte Apple TV 3, med Apple TV 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torleif84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2012 Sted: Tilst, Danmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2012 kl. 11:16 |
Hejsa. Er der nogen herinde (gerne fra Aarhus eller omegn af), der er interesseret i at bytte et (5 dage gammelt) Apple TV 3, men et Apple TV 2. Mit fejler absolut intet, men for at jeg perosnligt kan få fuldt udnyttelse af Apple TVét, skal det jailbreakes... - og det kan 3´eren jo ikke! :-) Der følger naturligvis original embalage og kvittering med! Så kom på banen jer som er interesseret i et bytte! Takker på forhånd! Redigeret af torleif84 - 28-Juni-2012 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
torleif84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2012 Sted: Tilst, Danmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis nogen hellere bare vil sælge deres Apple TV 2, så er jeg også åben for en god handel.. :-)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Jeg har en ATV2 - den bor i Silkeborg, kan evt. komme med på arbejde i Randers.
Der er org. emballage og kvittering fra 10/11 '11
Redigeret af kim.t - 28-Juni-2012 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Hej, og tak for din henvendelse.
Bare lige for at være sikker, er det et bytte eller køb du er interesseret i? Er du evt. hjemme hos maskinen i Silkeborg i weekeden, for så kunne jeg måske kigge forbi?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Gerne byttehandel. Jeg er hjemme.
Send en PM så får du mail og mobilnummer.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
PM sendt...
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Jeg har også en atv2
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
bravo, bumper en 3 år gammelt indlæg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |