|
Xcmc fryser når jeg vil rydde op i database! ;( |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sebbe89 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2012 kl. 12:47 |
Mit xbmc fryser når jeg prøver at rydde op i databasen.
Den viser nemlig film fra gamle ejers nas server, og mine ligger på en usb disk. hvordan kan jeg slette dem uden om xbmc bruger linuz ubuntu :) Redigeret af Sebbe89 - 30-Juni-2012 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der du sikker på du er tålmodig nok? Hvis det er mange film det drejer sig om, så går der altså noget tid, hvilket XBMC også gør opmærksom på i bunden af skærmen. Ellers kan du jo lave en clean install af XBMCubuntu. Ellers kan du finde denne mappe under skjulte filer ~/.xbmc/userdata derinde kan du slette databasen. Taget fra XBMC's forum. Files and folders in linux with a trailing dot (.xbmc) are hidden by default. You can easily enter this by typing "cd .xbmc" from you users home. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |