recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-32X70 eller Sharp LC-32 GA9E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-32X70 eller Sharp LC-32 GA9E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnnie_schmidt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC LT-32X70 eller Sharp LC-32 GA9E
    Sendt: 17-April-2006 kl. 17:28
Er der nogen, der har erfaringer med de ovennævnte modeller? Jeg vil meget gerne høre om gode/dårlige erfaringer med dem.

Jeg er dog usikker på, om JVC'en overhovedet er kommet på markedet endnu. Hvis nogen ved, hvornår JVC'en er klar, vil jeg også meget gerne vide det.

Baggrunden for mine spørgsmål er, at jeg nu i et stykke tid har være på jagt efter et 32", som skal anvendes til alm. tv brug. Jeg vil gerne have god billedkvalitet i kombination med et godt design. Personligt er jeg ikke meget for Samsungs design. Sony's Bravia-serie ser efter min opfattelse bedre ud, men jeg har læst flere klage over støj. Dette problem gælder åbenbart også for LG's LB1.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2006 kl. 20:03

Oprindeligt skrevet af johnnie_schmidt johnnie_schmidt skrev:

Er der nogen, der har erfaringer med de ovennævnte modeller? Jeg vil meget gerne høre om gode/dårlige erfaringer med dem.

Jeg er dog usikker på, om JVC'en overhovedet er kommet på markedet endnu. Hvis nogen ved, hvornår JVC'en er klar, vil jeg også meget gerne vide det.

Baggrunden for mine spørgsmål er, at jeg nu i et stykke tid har være på jagt efter et 32", som skal anvendes til alm. tv brug. Jeg vil gerne have god billedkvalitet i kombination med et godt design. Personligt er jeg ikke meget for Samsungs design. Sony's Bravia-serie ser efter min opfattelse bedre ud, men jeg har læst flere klage over støj. Dette problem gælder åbenbart også for LG's LB1.

Hej, vores nye modeller er kommet på markedet, men de er ret så nye, de er sat op og kører i alle Electric City butikker, her kan i se følgende modeller i funktion:

LT-32S60 Sølv med piano sort ramme

LT-32S60 i hvid

LT-26X70 Sølv med piano sort ramme

LT-32X70 Sølv med piano sort ramme

LT-37S60 Sølv med piano sort ramme

Grunden til jeg ved de er sat op er fordi jeg selv har været med til at sætte dem op i de tre af butikkerne.

Derudover er X70 modellen på vej til Expert butikkerne.

LT-40S70 Helt sort med piano sort ramme

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu