|
Se tv udenbys fra HDHomerun? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 20:08 |
Jeg har fundet en app til min ipad/iphone som hedder TV streamer, den funker fint hjemme på wifi.
Men hvis jeg er udenby kunne jeg også godt tænke mig at kunne se nogle af kanalerne. Er der nogen som har erfaringer med app til I devices eller bare noget pc baseret? Redigeret af Sunny - 05-Juli-2012 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at vide noget som helst om hvordan man skal gøre, så ved jeg det kan lade sig gøre ved at sætte en vpn op. Så kan du faktisk også se tv i udlandet.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal finde ud af hvilken port din Homerun sender ud på. Derefter låser du den port op til Homeruns IP i din router under NAT. I routeren ser du lige hvilken IP du har ud af huset. Den IP skal du nemlig bruge i app'en, så du kan få kontakt til routeren gennem dit 3G eller et andet wifi end dit eget.
|
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Hej
Jeg vil gerne høre om det er noget du har fået til at lykkes med at se TV udenbys?
Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |