recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se tv udenbys fra HDHomerun?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se tv udenbys fra HDHomerun?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Se tv udenbys fra HDHomerun?
    Sendt: 05-Juli-2012 kl. 20:08
Jeg har fundet en app til min ipad/iphone som hedder TV streamer, den funker fint hjemme på wifi.
Men hvis jeg er udenby kunne jeg også godt tænke mig at kunne se nogle af kanalerne.

Er der nogen som har erfaringer med app til I devices eller bare noget pc baseret?

Redigeret af Sunny - 05-Juli-2012 kl. 20:10
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 21:25
Uden at vide noget som helst om hvordan man skal gøre, så ved jeg det kan lade sig gøre ved at sætte en vpn op. Så kan du faktisk også se tv i udlandet.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Sunny Sunny skrev:

Jeg har fundet en app til min ipad/iphone som hedder TV streamer, den funker fint hjemme på wifi.
Men hvis jeg er udenby kunne jeg også godt tænke mig at kunne se nogle af kanalerne.

Er der nogen som har erfaringer med app til I devices eller bare noget pc baseret?
Du skal finde ud af hvilken port din Homerun sender ud på. Derefter låser du den port op til Homeruns IP i din router under NAT. I routeren ser du lige hvilken IP du har ud af huset. Den IP skal du nemlig bruge i app'en, så du kan få kontakt til routeren gennem dit 3G eller et andet wifi end dit eget.
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2009
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 20:43
Hej

Jeg vil gerne høre om det er noget du har fået til at lykkes med at se TV udenbys?

Henrik
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu