|
Indkøb af ny Bærbar - råd søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2012 kl. 18:13 |
Hej...
Jeg skal have indkøbt en bærbar til et familiemedlem. Men hvilke modeller bør jeg evt holde et godt øje med, ud fra følgende krav:
- ca. 15" skærm
- numerisk tastatur, da den skal benyttes til regnskab også
- gerne en flad model
- Ingen ønsker om noget fra leverandøren af IPAD/IPHONE....
Flere ønsker til specifikationer kan komme senere....
Men en overgang var det DELL, så LENOVO og pludselig skulle alle have HP...
Hvilke mærker er anbefalelsesværdige pt. til en pris omkring Kr. 7.500,- (+/-).... Bare en priside, som jeg har opsat da man normalt kan få en udemærket maskine for ca. Kr. 6.000,-, når det ikke lige behøver at være den sidst nye...
Men lad mig høre nogle råd og tips...
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.Jeg vil helt klart anbefale en Asus bærbar. De er rigtigt gode til at lave lækre og gode bærbare computere med gode specifikationer til meget rimelige priser. Jeg ville hverken gå efter Dell, HP eller Lenovo... Asus eller Toshiba, ville jeg sige - og p.t. ville jeg vælge Asus. De har flere interessante modeller i 15" segmentet - så det er bare at gå på opdagelse.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |