|
S: Elgato EyeTV Hybrid, HQ ir-extender |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 10:23 |
Ovenstående sælges til højestbydende, findes i Ringsted, kan sendes.
Der er tale om denne eyetv (som også kan anvendes til Windows, selvom der står Mac på pakken), original software+emballage, samt fjernbetjening medfølger, brugt meget lidt, fejlfri: Og om denne ir-extender: Den er helt ny, i uåbnet emballage. Lad os bare sige at der kan bydes til på onsdag. Køber afholder forsendelsesomkostninger. MVH Redigeret af Bromberg - 24-Juli-2012 kl. 09:34 |
|
villads og vega
Super bruger Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg byder 400 kr for eye tv afhentet. Mvh Martin.
|
|
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt udgangspunkt, det er noteret |
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Står der på IR-forlængerens pakke eller i manualen, at den er "plasma-proof"?
Hvis ja, så du et bud fra mig ;-)
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
Der står desværre intet i manualen om at den er "plasma-proof" Jeg anvender selv en 100% magen til, og den fungerer fuldstændig som jeg havde forventet den ville gøre, sender ir-signalet videre til mit udstyr jeg har i et andet værelse. |
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm, nitte!
Jeg tager chancen og smider 100kr efter den alligevel. |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
Alletiders, det er noteret |
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
Påmindelse om at varerne bliver solgt til ovenstående bydere, såfremt der ikke kommer andre, højere bud i dette døgn.
|
|
runemacca
Bruger Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
mht elgato, er det så stadigvæk problemfyldt med det nye dvbt2? det understøtter den ikke vel?
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
AndersH82
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kasper,
Ved du hvilken version af EyeTV der følger med (Særligt om det er i 3.5.X rækken. ). Vil gerne have mulighed for at benytte EyeTV 3.5.5.
Ved du hvornår tuneren er fra?
Og jeg går ud fra, at aktiveringsnøglen er med og virker? (den ikke er brugt).
Hilsen,
- Anders
|
|
AndersH82
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov - ovenstående var naturligvis til trådstarter og ikke Kasper.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |