|
SOLGT: M&Ksound K5-K7-K10 HBO:4000,- |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
albertsen
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2012 kl. 11:01 |
De spiller fantastisk og stammer fra fælleskøb herinde for noget tid tilbage. højt. var oprindelig grå men de er malet hos en autolakerer med hvid piano så de fremstår super flotte. Der medfølger vægbeslag som kan justeres i vinklen. jeg har emballage og kvittering gav selv 6800,- inkl vægbeslag samt gode kabler og har givet 1800,- for og få dem lakeret med 3 lag pianolak hos prof. lakerer. - de stod oprindeligt til en værdi af 17999,- da otto udbød dem. og efter min mening mænger de sig også med lignende højt. i denne prisklasse hvis man sammenligner lydkvalitet. Jeg sælger dem udelukkende for overgang til stereo, - Jeg kan godt være interesseret i bytte med et sæt bedre gulvhøjttalere hvis i har noget spændende.
Jeg starter HBO: på 4500,- som anbefalet men forbeholder mig retten til alt :) Fælleskøb: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=3136&zoneid=6 debattråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66176&PN=1&title=flleskb-af-mk-hjttalersystemer De står i 8000 Århus C Redigeret af albertsen - 08-August-2012 kl. 20:28 |
|
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim Symology DS 1511+ Rega + Supra kabler |
|
albertsen
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen bud?? :)
|
|
Sony KDL-46NX723
|
LE40F71
Bruger Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej
et rigtigt godt bud er omkring 4500kr, hvilket jo ikke er meget. jeg har selv 7.1 sættet, hvilket jeg også er megdt tilfreds med. |
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
albertsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt
Nok ikk meget :( men tak for input :) |
|
Sony KDL-46NX723
|
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det r et kanon begyndersæt. Desværre er det ikke så nemt at sælge brugt grej.
Det er klart mere end 4500,- værd. Men det er nok desværre den realistiske pris. Det ser ellers lækkert ud i hvid. Det må appelere til de kvindelige surroundfans :) |
|
albertsen
Funktioner
Tak(0)
|
hehe faktisk derfor det blev malet, jeg var tilfreds med det før, men
det var "for iøjnefaldende" som det så flot blev sagt fra hende :)
|
|
Sony KDL-46NX723
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9391 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad er det for nogle beslag du benytter ?
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville nu lige prøve at smide dem på DBA/ G&G etc.
Købte selv et 7.1 sæt dengang. Det blev kun brugt en smule, hvorefter jeg solgte det, i øvrigt med fortjeneste, hvilket selvfølgelig var en bonus (som mange åbenbart mente var helt forkert, man kan åbenbart ikke tillade sig at tjene på en brugt vare ). Køber var også glad, selvom han vidste at han gav mere end jeg havde givet. Alternativet for ham var den nye serie, som så vidt jeg husker kostede +20k. Så hvis du vil sælge, så undersøg lige nyprisen på den tilsvarende nye serie, så kunne en brugtpris måske klemmes lidt højere.
|
|
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
det vil jeg også gerne vide=) Men det her skulle også passe=) http://www.btechshop.co.uk/products/SPEAKER_MOUNTS/HOME_CINEMA_AND_SATELLITE_MOUNTS/SPEAKER_WALL_MOUNTS/BT5_Black.html
|
|
albertsen
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for inputs :)
Jamen mine beslag er helt magen til dem brfcjon har sat et link op på, bortset fra at de er i alu. er i sommerhus men kan lige smide et billede op når jeg er hjemme igen søn eller mandag :) mvh Martin
|
|
Sony KDL-46NX723
|
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK så blev min nysgerrighed stillet=)
Fantastisk sæt lyd du har der og malingen har også gjort dem godt=) God fornøjelse med din stereomission
|
|
albertsen
Funktioner
Tak(0)
|
op!! et super tilbud :)
|
|
Sony KDL-46NX723
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |